Een solide merk uitbouwen en dit op succesvolle wijze in de markt positioneren is voor KMO’s geen evidente opdracht. Ze mankeren de monsterbudgetten van hun grotere of zelfs multinationale concurrenten en zien door het bos van buzzwords en trends vaak de bomen niet meer. Deze gratis gids van Stef Verbeeck zet zaakvoerders en marketeers van kleine en middelgrote ondernemingen op weg om van hun merk een icoon te maken bij de relevante doelgroep in drie eenvoudige stappen. Aan de hand van heldere theoretische modellen, heldere tips en concrete cases maken we u wegwijs in het succesvol vermarkten van uw KMO, van merkstrategie, langs merkidentiteit, tot marketingsucces.

Met behulp van deze whitepaper “KMO Branding” ontdekt u onder andere:

  • Waarom branding ook voor een KMO en zelfs een eenmanszaak van belang en geen onkost maar een investering is.
  • Hoe u zelf een basis merkstrategie voor uw merk uitwerkt adhv merkwaarden, missie en visie die voor u werken.
  • Welke rol kleuren, lettertypes, beelden, geluiden, geuren, … spelen voor uw merk.
  • Waarom emotie en beleving voor uw KMO belangrijker zijn dan rationele verkoopsargumenten.
  • Hoe u de psychologische trucs van de grote spelers in uw markt goedkoop kan toepassen.
  • Welke details de perceptie bij uw doelgroep in positieve zin bijsturen.
  • Hoe u wantrouwen wegneemt bij uw doelgroep aan de hand van slimme marketing

KMO Branding: 3 onmisbare stappen tot een sterk merk voor uw onderneming
Stef Verbeeck, 2015 | 23 blz | pdf | alle rechten voorbehouden

DOWNLOAD NU UW GRATIS EXEMPLAAR