Uw merk, dat is een totaalbeleving in lijn met de rationele en emotionele motieven van uw doelgroep. Zorgen dat uw merk zich onderscheidt in een tijd van intense concurrentie, marktdisruptie, evoluerende consumenten en een wildgroei aan media is dan ook geen evidentie. Een lange termijnrelatie uitbouwen met uw klanten en een sterk merkverhaal vertalen naar de dagelijkse realiteit is dan ook een behoorlijke uitdaging.

Bij Pavlov vinden we dat branding en marketing niet complexer hoeven te zijn dan nodig. Onze strategen ontwikkelen adviezen waarmee u meteen aan de slag kan – of u nu een KMO, enterprise of overheid bent. Door intensief de motieven van uw doelgroep te bestuderen, deze af te toetsen aan de bewegingen in uw markt en deze vervolgens toe te passen in een sterke positionering met een begrijpbaar verhaal, spelen we in op de noden van uw stakeholders en zorgen we voor een merkstrategie met impact. Uw merk wordt onmisbaar, uw klanten loyaler en uw marketing efficiënter – daar doen we het voor.


Expertise die we leveren

merkpositionering en -architectuur

Onderbouwde positionering van uw merk(en) in een architectuur die klopt.

doelgroep- en concurrentiestudie

Inzichten in uw markt door het onderzoeken van uw doelgroep en concurrenten.

brand outline & story

Ontwikkelen van missie, visie, merkwaarden en passend merkverhaal.

customer journey mapping

In kaart brengen van de touchpoints bij de interactie van uw merk met uw doelgroepen.

internal & employer branding

Het optimaliseren van uw merk naar (potentiële) medewerkers toe.

marketingaudit

Grondige doorlichting om de pijnpunten in uw marketing te verbeteren.


Uitdagingen die we beantwoorden

Hoe positioneer ik mijn merk ten overstaan van concurrenten en disruptie in mijn markt?

Hoe leer ik mijn doelgroep(en) en hun rationele en emotionele motieven echt kennen?

Hoe verleid ik (nieuwe) klanten om mijn merk te vertrouwen en welk verhaal vertel ik hen?

Hoe stuur ik een (foute) perceptie van mijn merk of aanbod bij?

Hoe geef ik mijn merk inhoud met een krachtige missie, visie en purpose?

Hoe krijg ik inzicht in de customer journey van mijn klanten en de relevante touchpoints?

Hoe zorg ik dat alle neuzen intern in dezelfde richting staan en iedereen brand ambassador wordt?

Hoe ga ik om met mijn portfolio aan merken en bijhorende communicatie?

Geef uw merk vandaag nog een nieuw elan.

Contacteer ons vrijblijvend en ontdek wat onze experts kunnen betekenen.