De staat van uw merk

VERA by Pavlov meet de staat van uw merk aan de hand van 37 cruciale aspecten binnen de pijlers merkstrategie, merkbeleving en communicatie. Op basis van een unieke methodologie voorzien we u zo van een transparante en intuïtieve score voor elk cruciaal onderdeel van uw merk, gekoppeld aan concrete actiepunten.

krijg inzicht in uw merk

Expertise staat centraal

Uw VERA by Pavlov brand assessment wordt ontwikkeld op basis van een beproefde methodologie die vertrekt vanuit onze jarenlange expertise met merken. Geen snelle surveys of schimmige algoritmes, maar een verhelderend intakegesprek en een audit die een op maat ontwikkeld beeld van uw merk garandeert, uitgevoerd door ervaren consultants die concrete actiepunten voor u formuleren.

ontdek onze methodologie

Handig adviesrapport

Uw VERA by Pavlov brand assessment wordt opgeleverd in een overzichtelijk adviesrapport – zowel in digitale als papieren vorm. Zo kunt u meteen aan de slag met uw merk en bent u beter in staat periodiek de evolutie van cruciale aspecten te bewaken. Of u nu een eenmanszaak runt of een multinational, aan de hand van dit adviesrapport kent u meteen de pijnpunten en kunt u uw inspanningen omtrent klantbeleving en marketing voortdurend efficiënter maken.

van start met uw merk
  • Audit van uw merk op 37 cruciale punten
  • Uniek inzicht in uw merkstrategie, -beleving en -communicatie
  • Intake bij u op kantoor door ervaren experts
  • Adviesrapport met uw score en concrete actiepunten
  • Oplevering en duiding bij u op kantoor
  • Prijs: € 1.495,- (ex BTW)

VERA brand assessment stap voor stap

1 - intake

Tijdens een intake meeting verdiepen we ons samen in uw merk en stellen we u vragen over uw strategie en beleving.

2 - audit van uw merk

Onze experts verdiepen zich verder in uw merk op basis van 37 cruciale aspecten en kennen een score toe.

3 - adviesrapport

Onze bevindingen worden verwerkt in een VERA rapport en aangevuld met actiepunten om uw merk te verbeteren.

4 - oplevering

Tijdens een meeting lichten we ons rapport toe en voorzien we duiding bij onze scores en actiepunten.