Wie beweert dat de traditionele retail zonder meer ten dode opgeschreven is, vergist zich. Bij Pavlov geloven we dat er altijd meer dan ruimte genoeg zal zijn voor uw winkelconcept, tenminste op voorwaarde dat u uw klantbeleving centraal zet, uw doelgroep doorgrondt en gebruik maakt van de vele voordelen die brick and mortar winkels blijven hebben dankzij de mogelijkheden van zintuiglijke prikkels en bewezen psychologische verleiding. In deze gids loodst merkstrateeg Stef Verbeeck u doorheen de methodes om van uw winkel een blijvend succes te maken aan de hand van concrete cases en tools.

Met behulp van deze whitepaper “Retail Branding” ontdekt u onder andere:

  • Hoe uw winkel overleeft in woelige tijden van online verkoop en een sector onder druk.
  • Op welke manier u voor echte klantgerichtheid zorgt en welke impact customer experience heeft op de perceptie van uw doelgroep.
  • Welke stappen uw klanten doorlopen voor ze tot een aankoop in uw winkel overgaan.
  • Hoe u voor uw retailmerk een succesvolle omnichannel strategie hanteert.
  • Hoe u met zintuiglijke prikkels een authentieke beleving creëert in uw winkel en voor uw merk.
  • Welke tips u kunt toepassen om in te spelen op consumentenpsychologie.
  • Hoe u een slim winkelplan ontwikkelt met behulp van de juiste muziek, geuren en verlichting.
  • Op welke manier u prijzen bepaalt en communiceert aan uw klanten.
  • Hoe personal branding het verschil maakt in communicatie tussen medewerkers en bezoekers van uw winkel.

Retail Branding: Hoe merkbeleving en customer centricity van uw winkel een blijvend succes maken
Stef Verbeeck, 2017 | 28 blz | pdf | alle rechten voorbehouden

DOWNLOAD NU UW GRATIS EXEMPLAAR