000 dagen 00 hours 00 minuten 00 seconden

tot Brand Breakfast live!

Beleving wordt alsmaar belangrijk voor uw merk. Studies leren ons dat 60% bereid is om meer uit te geven aan merken die een geweldige ervaring neerzetten voor hun klanten en een sterke reputatie hebben in kader van klant-nabijheid. 89% zag dan weer af van een aankoopintentie of veranderde al eens van merk omwille van een povere klantervaring. Goed begrijpen waar uw klant gevoelig aan is en hoe u hierop kan inspelen met positieve belevingen kan mogelijk een wereld van verschil betekenen voor het succes van uw merk.


08u00 – 08u30
Ontvangst met koffie en ontbijt


08u30 – 08u45
Keynote: beleving als sleutel voor het succes van uw merk – Sophie Blommé (Pavlov)

“Creating experiences is the new branding”, althans zo luidt een populaire stelregel van het moderne branding. Maar wat is nu precies het belang van een sterke merkbeleving? Welke stappen zijn er cruciaal in het ontwikkelen van een authentieke merkbeleving? En hoe kunt u efficiënt inzetten op echte client centricity om ook uw merk onmisbaar te maken bij klanten? Sophie maakt u wegwijs in de wondere wereld van de brand experience.


08u45 – 09u00
Case: van traditionele speelgoedwinkel naar totaalbeleving – Koen Nolmans (ToyChamp)

Zowel de traditionele retail als de speelgoedwinkel van weleer bevinden zich in woelig water. De recepten van het verleden, die vooral de nadruk legden op efficiënte processen en het maximaliseren van marge, werken niet meer. Maar hoe kan de klassieke winkel zich toch nog weren in een wereld van e-commerce. Koen Nolmans, CEO van ToyChamp, deelt zijn succesverhaal op basis van een solide merkbeleving.


09u00 – 09u30
Panelgesprek: de totaalaanpak voor een authentieke merkbeleving

Om de aanpak van een goed CX beleid meteen concreet te maken nodigen we experts uit de sector uit om hun visie te delen en onderling in gesprek te gaan. Moderator Michaël Verbeeck modereert dit panel en vraagt onze gasten uit over hun concrete tips, de te volgen trends, de learnings uit de praktijk en de beste manier om merkstrategie naar de praktijk te vertalen met de klant centraal.

Deelnemers aan het panel zijn onder andere Stefan Jenart (digitaal strateeg bij Wijs), Kathy Van de Casteele (interieur designer bij Buro Project) en Stef Verbeeck (merkstrateeg bij Pavlov).

Toplocatie

Wij ontvangen u graag in hotel en congrescentrum Ter Elst, Kattenbroek 1 te 2650 Edegem. Deze locatie is van overal vlot bereikbaar, er is voldoende gratis parking voorzien.

Klik hier om uw route te plannen.

Praktische informatie

Wanneer: donderdag 17 oktober 2019
Ontvangst met ontbijt: 08u00
Brand breakfast live: 08u30 – 09u30
Netwerkmoment: 09u30 – 10u00

Registreer nu voor dit ontbijt

Registreer nu rechtstreeks voor Brand Breakfast live op 17 oktober 2019 via het Eventbrite formulier hieronder. Indien u een factuur wenst, kan u eveneens de gegevens van uw onderneming invullen, waarna u een automatische factuur ontvangt via mail.