In deze aflevering hebben we het met Karl Gilis, de “G in AGConsult” en internationaal gerenommeerd CRO specialist over waarom er nog altijd zoveel slechte websites bestaan, wat een website dan wel customer centric maakt, hoe gebruikerstesten verrassende inzichten opleveren over wat onze klanten echt willen en hoe je online conversie optimaliseert. Als vanouds is Karl zijn hevige zelve en aarzelt hij niet om zich op te winden over de soms bizarre beslissingen van marketeers terwijl hij weer wat heilige huisjes omver schopt en een lans breeks voor klanten die op een waardevolle manier (online) met merken willen interageren.
Bekijk ons gesprek hier:
Beluister ons gesprek hier:
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.