In aflevering 26 ontvangt Stef collega-auteurs Nele Pieters en Stephanie Duval (RPPRT), merkstrategen en bezielers van de opvallende theorie en het bijhorende model achter het gelijknamige boek You Do You.
We hebben het over de vermeende mythe van customer centricity, de grilligheid van de individuele klant, waardevolle systematieken voor het ontwikkelen van een doelgroepsegmentatie en value proposition, het einde van love brands en klantloyauteit, en hoe merken organisch een communitygevoel kunnen stimuleren.
Voor de geïnteresseerde luisteraars, het boek You Do You is online te bestellen via uitgeverij Pelckmans; het boek Brandhacking vindt u terug in onze shop.
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.