In deze feestelijke jubileumaflevering ter ere van 3 jaar Brand Breakfast behandelen we jullie vragen en uitdagingen over branding en marketing. Uit de massaal ingestuurde berichten selecteerden Stef, Annelies en Michaël vijf boeiende topics die ze tijdens het ontbijt bespreken.
Zo duiken ze onder andere in wat van belang zal zijn voor merken in de nabije toekomst, onderzoeken ze waar de grens van creativiteit ligt, bespreken ze hoe merken van hun medewerkers ambassadeurs maken zonder dat te forceren, ontdekken ze hoe citymarketing aantrekkelijk gemaakt kan worden en antwoorden ze tenslotte op de vraag welke merken de winnaars en verliezers zijn gebleken van de coronacrisis.
Deze aflevering werd mee mogelijk gemaakt door Pelckmans Uitgevers.
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.