In aflevering 47 hebben we marketeer, transformatiestrateeg en auteur Herman Toch te gast. Vertrekkend vanuit het razend interessante boek ‘The Positive Sum Game’, dat hij schreef met zijn partner Ann Maes, hebben we een bijna filosofisch gesprek over transformatie, brand purpose en de veranderende wereld waarin merken zich van een plaats moeten verzekeren.
Zo ontdekken we hoe organisaties vandaag geconfronteerd worden met een clash van systemen, en hoe alles wat we voor vanzelfsprekend hielden in dit decennium op veranderen staat. We hebben het over hoe merken op een waardevolle manier een rol kunnen spelen in deze cruciale evoluties door in te zetten op wat goed is voor hen, hun klanten en de wereld rondom hen. We bespreken waarom merken keuzes moeten maken – liefst keuzes die een betere wereld nastreven – om relevant te blijven in een realiteit die op alle manieren in beweging is en hoe ze dat precies moeten aanpakken.
“The positive sum game, beter voor mij + beter voor de wereld” van Herman Toch en Ann Maes is uitgegeven bij Pelckmans en is online te koop of te vinden bij uw favoriete boekhandel.
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.