In aflevering 55 ontvangen we marketing-wervelwind Veronika Zonova (Kolonel Kastor), gespecialiseerd in marketingstrategie voor KMO’s. We hebben het over waarom marketing vaak zo moeilijk en weinig rendabel lijkt voor kleinere merken, hoe de typische marketingmix er best uitziet en welke valkuilen absoluut te vermijden zijn. Er is in elk geval hoop, volgens Veronika komt er een moment dat merken het licht zien, en dan is er alleen maar vooruitgang mogelijk.
We duiken ook in manieren om de funnel te fixen om de juiste klanten aan te trekken met de juiste boodschap op het juiste moment, en verdiepen ons samen in het definiëren van een magnetic offer als onderdeel van een geslaagde pitch voor uw merk.
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.