Een sterk merk uitbouwen is één zaak, het verkocht krijgen is vaak nog een ander paar mouwen. In aflevering 58 hebben we daarom marketeer en sales-expert Aaron Pollet van Project Nimium te gast. Samen duiken we in het belang van een solide salesstrategie en leggen we de link tussen branding, marketing en verkoop.
Zo bespreken we wat een realistische manier is om de violen met een “joint action plan” tussen de verschillende client facing silo’s gelijk te stemmen en leren we dat cold calling allesbehalve dood is – tenminste als het goed wordt aangepakt. We hebben het over de meerwaarde van een doordachte merk- en marketingstrategie in het aantrekken van relevante leads en worden we fan van serviant sales als tactiek. En we ontdekken hoe je aan klantretentie doet aan de hand van waardevolle relaties en onthullen de geheimen van price anchoring. Kortom: een niet te missen aflevering voor merken die hun business development naar het volgende level willen brengen.
Stef Verbeeck
Stef is merkstrateeg en partner bij Pavlov. Daarnaast is hij veelgevraagd keynote speaker, auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en gastdocent aan verschillende hogescholen en universiteiten.
Maak van uw merk uw grootste meerwaarde.
Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk kunt halen.