Belevingen creëren is het nieuwe branding.


Elke interactie met uw doelgroep telt, elk detail draagt bij tot de perceptie die klanten krijgen van uw merk. Uit onderzoeken blijkt bovendien de meerwaarde van een sterke beleving: klanten kopen meer en vaker, zijn loyaler en beschouwen beleving vandaag als belangrijker argument dan prijs en kwaliteit. Samen zorgen we ervoor dat uw customer experience coherent geheel van waardevolle interacties wordt.

Pavlov klantbeleving

Welkom in de oneindige customer journey


Klanten denken niet meer in kanalen, ze verwachten een waardevolle beleving vooraleer ze geloven in en trouw blijven aan uw merk. Bij Pavlov weten we dat de customer journey een oneindige cyclus van interacties is en assisteren we merken bij het in kaart brengen en optimaliseren van alle touch points vanuit een doordachte strategie, onafhankelijk van het medium of de onderliggende motivatie.

ik wil inzicht in mijn customer journey
customer journey

customer experience framework

Van framework naadloos naar realiteit


De strategische conclusies uit een customer experience framework vertalen we samen met u naadloos naar tastbare belevingen in de realiteit. Pavlov verdiept zich in de implementatie van authentieke interacties naar uw marketingstrategie, communicatie, winkelbeleving, productgamma, interieur, evenementen en digitale platformen om zo een consequent en herkenbaar verhaal neer te zetten dat uw doelgroep aan uw merk bindt.

ik wil een optimale klantbeleving

Van 'hit and miss' naar doeltreffend


Een goede eerste indruk nalaten start bij sterke communicatie. Om de beloftes van uw merk extra kracht bij te zetten geven onze experts advies over de ideale mediamix, de juiste inhoudsstrategie aan de hand van gerichte sleutelboodschappen en consistente sfeerzetting met beelden en vormgeving. Alles wordt gebundeld in een plan van aanpak voor uw communicatie, gekoppeld aan een concrete retroplanning.

ik wil een solide marketingstrategie

Onze expertisegebieden


  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse en -segmentatie
  • Concurrentiestudies
  • Focus studies en klantbevragingen
  • Mystery visits en field days
  • Brand persona’s
  • Customer experience framework
  • Retail branding en branded environments
  • Marketingstrategie
  • Digitale strategie en conversie optimalisatie
  • Employee engagement
  • CX consultancy en -management

Haal meer uit uw merk

Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk en marketing kunt halen.

maak een vrijblijvende afspraak