Kies voor een strategie die uw merk onmisbaar maakt.


Om zeker te zijn dat uw merk zich onderscheidend en helder in de markt positioneert, is een doordachte en complete merkstrategie een essentiële oefening om te maken voor elke organisatie. Niet alleen uniformiseert u uw aanbod en communicatie naar relevante doelgroepen, u ontwikkelt meteen ook een duidelijke positionering op basis van uw unieke meerwaarden. Samen maken we ook uw merk onmisbaar.

Pavlov merkstrategie

In synergie naar nieuwe inzichten


Uw markt, uw klanten en uw concurrenten doorgronden zijn een essentieel onderdeel van het uitbouwen van een succesvol merkconcept. Bij Pavlov geloven we in het evenwicht van tussen uw interne objectieven, inzicht in uw concurrenten en inspelen op de motieven van uw doelgroepen. Zo ontdekken we samen met u de mechanismes die interacties tussen uw doelgroepen en uw merk faciliteren en wordt de ontwikkeling van een unieke merkstrategie en een rendabele customer journey op maat van uw noden mogelijk.

ik wil inzicht in mijn merk
Merkanalyse

merkstrategie

Wat maakt uw merk onmisbaar?


Sterke merken maken keuzes en betekenen een duidelijke meerwaarde in het leven van hun interne en externe doelgroepen. Pavlov zet op basis van onderbouwde adviezen uw DNA op scherp met een merkpositionering gebaseerd op een heldere brand purpose en een set herkenbare waarden die u onderscheiden van de concurrenten. We zetten uw visie op punt en beantwoorde de essentiële vragen van uw markt in een strategie die u meteen kan implementeren in de praktijk.

ik wil een heldere merkstrategie

Zoveel meer dan een logo


Een merkidentiteit is niet gewoon een logo en een klinkende naam – al maken ze er wel een zeer herkenbaar en cruciaal onderdeel van uit. De ervaren specialisten bij Pavlov gebruiken hun expertise in branding en rebranding om u doorheen het complete en soms complexe proces te leiden en u de meest geschikte naam, logo en multimediale huisstijl te bezorgen in lijn met uw noden, merkstrategie en beoogde imago. Keurig opgeleverd in een glasheldere brand manual, meteen implementeerbaar in de markt.

ik wil een (nieuwe) merkidentiteit
merkidentiteit

Onze expertisegebieden


  • Brand audit
  • Doelgroepanalyse en -segmentatie
  • Concurrentiestudies
  • Focus studies en klantbevragingen
  • Brand workshops
  • Brand persona’s
  • Merkpositionering
  • Purpose en value proposition
  • Brand portfolio en architectuur
  • Brand outline (missie, visie, waarden)
  • Merkverhaal en -pitch
  • Employer value proposition
  • Brand naming en baselines
  • Logo en identity design
  • Brand manuals en guidelines
  • Beeldtaal en tone of voice
  • Trademark registratie
  • Collateral en packaging design

Haal meer uit uw merk

Ontdek samen met onze experts hoe u meer rendement uit uw merk en marketing kunt halen.

maak een vrijblijvende afspraak