Hoe u uw merk recessieproof maakt zonder uw krappe budget onder druk te zetten, dankzij 4 eenvoudig toe te passen tips.

Inflatie, oorlog, recessie en de uitloop van een wereldwijde pandemie zorgen voor zenuwachtigheid en zelfs paniek bij bedrijven en organisaties overal. Op basis van angst voor de toekomst en budgetten die onder druk komen te staan, wordt vaak in de valkuil getrapt om te besparen op wat net tijdens een crisis het echte verschil kan maken.

Bij Pavlov geloven we dat merken dingen mogelijk maken, en dus ook dat uw merk de sleutel vormt om de recessie niet alleen te overleven, maar er ook sterker uit te komen. Vul hieronder uw gegevens in en krijg onmiddellijk uw gratis exemplaar van “Recessieproof Branding” in uw mailbox.

stuur me nu mijn exemplaar!boek een vrijblijvende consult

Recessieproof branding - detail ebook

In dit gratis ebook ontdekt u onder andere:

  • Waarom een recessie voor uw merk niet alleen uitdagingen maar ook talloze opportuniteiten meebrengt.
  • Welke vier stappen u moet zetten om met uw merk elke crisis tegemoet gaat en er sterker uit komt.
  • Hoe u angst voor het onbekende omdraait in mogelijkheden om relaties te bouwen met uw doelgroepen.
  • Hoe gerenommeerde merken zoals Delhaize, BDO en Amazon u voorgingen en het goede voorbeeld geven.
  • Welke concrete acties uw merk vandaag nog kan nemen om te groeien zonder extra kosten.
  • Welke misvattingen er bestaan over het managen van uw merk in tijden van lagere conjunctuur.
  • ...
Recessieproof Branding - cover ebook

DOWNLOAD NU UW GRATIS EXEMPLAAR

Whitepaper - recessieproof branding